streda 23. októbra 2013

Plán na tento týždeň :)

Predvčerom som začala robiť drepy aby sa mi spevnil zadok a stehná (včera som robila 30 drepov, dnes už 60 a postupne to hodlám stupňovať)-nemôžem preťažovať nohy lebo mám problémy s bedrovým a kolenným kĺbom-už po pár drepoch mi praská v kolene a bolí to :/ ale ja to dám (chcem mať peknú prdel:3 :D )
Do konca týždňa síce zostávajú len 4 dni ale aj to je dosť času :)
spísala som si pár bodov ktoré chcem dodržať
 1. Vydržať robiť tie drepy plus dalšie cvičenia (venovať cvičeniu aspoň 30 minút každý deň.
 2. Schudnuť aspoň na 72 kíl (nerealne keď mam momentalne 75.7 ale ja sa to pokúsim splniť)
 3. opraviť si známky (to už je čiastočne splnené)
 4. každý  deň vypiť minimálne tri šálky čaju plus dva litre vody
 5. aspoň jeden deň vydržať hladovku (asi to dám na piatok)
 6. Kúpiť si nejakú peknú súpravu spodného prádla
:3 toť vše :D
mohli by ste mi tu hodiť aj nejaké komenty ak to niekto číta lebo mám stále pocit že sa rozprávam sama zo sebou :DD
  Vaša Fattie :3

1 komentár:

  1. Dobré plány! Dúfam ze ti vyjdu a na tej hladovke držím palce,,ja to nedokážem.:/

    OdpovedaťOdstrániť