pondelok 28. októbra 2013

včerajšok a dnešok :) a BIG THINSPÓ!:3

Takže v krátkosti zhrnutie posledných dvoch dní :) včera to bol troch prežer ale zdravý :D takže nemám nejaké megavýčitky ..
R:polovička  celozrnnej žemle s  plátkom syra, 100g žltej papriky a 125g paradajky (cca128kcal)
D:hurmikaki 50g (36kcal)
O: polovička z polovičky celozrnnej žemle s polkou plátku syra a 100g zelenej papriky (cca63kcal)
Ol:granatove jablko30g (18kcal)
V: druha polovička z polovičky žemle s polkou platku syra a 70g uhorky šalatovej (50kcal)
spolu 295kcal/500kcal
Dnes som bola normálne v škole, poobede mi môj milovaný zubár kompletne rozvŕtal zub ale konečne sa začalo aj na známkach prejavovať to že sa učím a ešte jedna vec ktorá mi zlepšila náladu ale tá je tajomstvom :D :) ale ráno ma nemilo prekvapila váha 74,7 kg (nabrala som 200g) a to koncom týždňa ideme na plaváreň :(( musim sa dať dovtedy aspoň na 70 kg (fakt by som ocenila nejaké dobré rady :)Pekne prosím a smutne koukám :D )
R:nič
D:nič
O:nič
Ol:nič
V:pár dietnych piškót ,nejaké čipsy fuj fuj !!,paprika, a polovička žemle s plátkom syra (kalorickú hodnotu neviem ale tipujem to na cca  hore dole 110kcal )
 A teraz THINSPIRATION:3


















2 komentáre:

  1. Behanie je veľmi dobré :) ..niektoré dievčatá už idú do extrémov akože "I have new friend and her name is Mia." ..ako Si dokázala nejesť skoro celý Deň ? To je super.:O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D behanie z duše nenávidím - myslím také že vonku :D doma na steperi alebo na bežiacom páse zo sluchadlami v ušiach je to paráda :):3 Fú miu som neskušala a ani nechcem :D vieš čo nebolo to až také ťažké akosom si to predstavovala :)
      Mala som dosť nabitý deň takže doma som bola len minimálne a keď ma pochytila chuť na niečo fajné sladké tak som si dala coca-colu Light ( som už na nej závislá :DD ) :D

      Odstrániť