sobota 26. októbra 2013

Včerajšia hladovkaa dnešný jedlák :)

takže ta piatková hladovka mi vyšla :)mali sme imatrikuly takže som nad jedlom vôbec nepremýšľala a další deň ráno som mala 74,5kg  čo som celkom rada a dnes to bolo myslím celkom v pohodke :)
jedla som len obed keďže doobedu som bola v meste si kupovať čižmy :3
R:nič
D:nič
O:100g melón žltý ,50g sušené banány (viem že su strašne nezdravé fuj!fuj! ale neviem sa ich vzdať:3)cca315kcal
Ol:nič
V:dufam že nič
spolu:315/500kcal
Keď schudnem budú ma chcieť takýto makači :33333 a to ma poháňa vpred :)

Cez leto chcem tak vyzerať:3


2 komentáre:

  1. Konečne som našla pro ana blog!! V slovencine. :) určite tu zacnem chodiť častejšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juj a ja konečne nemám pocit že to tu rozpisujem len sama pre seba :DD :3 vďaka a som rada :)

      Odstrániť