streda 23. októbra 2013

I am Back Bitches !!:3

už neviem ako sa mám dokopať k  tomu aby som dodržiavala čo si zaumienim= po poslednom príspevku som vydržala nežrať asi dva dni a potom som znova žrala:/
 tiež som sľúbila že budem pravidelne prispievať na blog =ani to neviem dodržať
  plus máme nehorázne vela učenia =hrozné známky.
do asi 15.10 som si držala stabilných 74-75 kíl netešilo ma to ale jedla som všetko a aspoň som nepriberala , ale asi okolo 20.10 som sa postavila na váhu a tam svietilo 77.9 pozerala som na to ako bulhar z kukurice a nemohla som uveriť že som sa tak vyžrala. Do konca dňa som už nejedla nič a na druhý deňsom zjedla len jedno jablko .Včera (22.10.) som mala perfektný jedálniček a dnes (23.10 ) som ho dokazila uplne :/ rýchlo sa naučím a zacvičím si jillian hádam sa mi to podarí spáliť.
čiže včerajší jedlák :
R: nič
D: melón a papája ( 79kcal) 170g dokopy
O:jablko melón a papája (111 kcal) 270g dokopy
Ol:nič
V:nič
 spolu :190kcal
pitný režim:Liter aj dačo Coca-Coly light , 1liter vody
DNES :(
R: nič
D:papája a melón (cca 66kcal) Polka celozrnnej bagetky plnená rukolou salámou a mini mozzarelou (netuším ale rátam to tak okolo(200kcal)
O:závin s nutelou a makový závin (kalórie neviem presne len orientačne dokopy asi 505 kcal ) Fuj veď to má byť môj celodenný príjem!!!!!!!!!!!!!
Ol: dufam že  nič
V: dufam že nič
Celkovo :791kcal /500kcal
Fuj hambím sa za seba !! :(


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára