streda 15. mája 2013

jedálniček 2

Na tento jedálniček nie som moc hrdá ...
R:nič
D:200g mrkvy(85kcal)
O:mrkvový koláč (diétny recept)(248kcal)
ol:nič
V:nič
Porušenia: 1 jojo marshmallow,pásik horkej čokolády...( blbá som ,blbá ,blbá)(149kcal)
Pohyb: 300 brušákov a 50 jumping jacks
tekutiny:2l vody a 0,3l kávy 
spolu:483kcal/500kcal (vošla som sa do limitu fúú)
Ráno som sa stavala na váhu pomaly pol hodiny , ale výsledok ma prekvapil.
Na váhe svietilo 77,8:D myslela som že od štastia budem skákať meter päťdesiat do výšky .
Tolko som nevážila už dva roky !!! :) A ja som si myslela že po tej čokolade priberiem aspoň pol kila.
Dnes budem mať dobrú náladu už asi celý deň -_-.
Majte sa mi tu idem do školičky :D
Keď prídem zo školy hodím nejaké thinspo :))).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára